lördag, november 21

vilken dag det har varit.
jag öppnade idag, så det blev lite tidigare än vanligt iväg,
för att jag skulle vara säker på att allt skulle funka.
sen fick vi in ungefär 30 lådor med varor,
plus att jag var med och gjorde om hela jack and jones avdelningen.
men det är kul, tiden går fort när man har saker för sig hela tiden.

när jag slutade klockan halv sex så drog vi direkt iväg till ikea,
och jag gjorde ju tabben att inte skriva någon inhandlingslista,
när jag egentligen skulle köpa en helt ny lägenhet.
men tro det eller ej, så fick jag med mig många fina saker.
och glömde många fina saker också, som vi egentligen inte hade plats för heller.
och det slutade med hemkomst vid halv ett.
men imorgon blir det till att beställa säng och byrårer.
det är så bra, så bra, så bra!

1 kommentar:

  1. Tjabba bruden! Kul att se att allt rullar på bra för dig :) Och ny lägenhet! Funderar på om man kanske skulle komma och besöka dig då efter jul? För du är saknad! Jag vill att du kommer hem och skrattar ditt härliga skratt och tar med elden i blicken! När blir det? KOM HIT! Och när du kommer kanske jag också har en egen lägenhet med emil :O

    Puss och kram och sköt om dig<3

    /Maria w

    SvaraRadera