lördag, maj 23

ögoninflammation

jag har alltså fått ögoninflammation, vilket egentligen hindrar mig från att gå utanför dörren pga. den höga smittorisken.
jag var trottsande idag och följde mor min till stan, jag skulle försöka hitta en jacka som skulle passa mitt kommande arbete, det var svårare än jag trodde.
jag hittade nämligen två stycken jackor och en tröja, och när man inte kan bestämma sig är det lättaste om man köper allihopa. en röd hellyhansen seglarjacka så jag kan vara ute på havsäventyr men också perfekt i ur och skur, man måste tänka på allt.
En svart McKinley vindjacka som funkar till allt, då är jag redo för att åka helt enkelt.

Jag började skriva packningslistan precis, för jag insåg att jag inte har så lång tid på mig att tänka igenom vad som är det absolut viktigaste att ta med, listan är otroligt lång och jag kan inte förstå hur jag ska kunna trycka ner allt.
hur ska jag få ner mitt liv i en 20 kg resväska?

förresten så var stockholmsresan galen och jag ska lägga in kort senare ikväll.

1 kommentar: