tisdag, december 22

vilken stressig dag denna måndag blev.
blev kvar på jobbet till klockan åtta.
och även fast jag kunnat fixa så mycket
i helgen så har jag självklart inte gjort det.
så jag skulle göra allt ikväll,
men se.. det gick det också.
nu har jag städat lägenheten väldigt fin
och packat mitt handbaggage.
och jag kan säga er att det är svårare
när man bara får packa lite istället för en hel resväska.
nu är det bara datorn som ska packas ner,
sedan hoppas jag att allt är med.

nu blir det bara en snabbdusch,
sedan hoppar jag i säng och
förhoppningsvis somnar på studs.
sedan blir det jobb från halv nio till
klockan tre och löpning till tåget
som går tio över tre, do you think I will make it?
sedan är det ett tajt flygschema,
så jag hoppas att allt går som planerna.
haha, sådär kul kvällshumor jag har.

tror det blev det längsta blogginlägget på länge,
och det mest meningslösa också.
jag är så upp i varv, NATTNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar