onsdag, februari 10

LÄNGDSKIDOR!

herregud, jag börjar bli gammal.
njuter när jag får hoppa i säng vid
1 tiden en lördagskväll och hör hur
"ungdomarna" utanför är fulla och
skriker, då tänker jag på hur
helvetiskt de kommer må på söndagsmorgon.
istället så är jag uppe med tuppen på
söndagsmorgon och tar mig en promenad,
och nu till det värsta, hör och häpna
hur gammal jag blivit.
JAG HAR KÖPT LÄNGDSKIDOR!
eller min kära kompanjon Stefan
har fixat och trixat till de bästa åt mig,
de som kommer bli mitt bästa köp.

men det hela har kanske inte med åldern
att göra, utan jag bara njuter av de
bästa delarna av livet, där har vi det!

2 kommentarer:

  1. vilken snygg kille på bilden, måste vara modell eller hur? =)

    SvaraRadera
  2. oja, det var på en armanivisning i LA jag fick äran att dra en posé med honom. riktig läckerbit!

    SvaraRadera