tisdag, september 8

nu har ida och helena åkt hem, har varit så kul att ha dom här.
tycker det är väldigt tråkigt att inte ha dom i närheten av mig.

och som sagt så ska jag sluta som aupair senast 1 oktober,
vad som händer är det ingen som vet,
dock hoppas jag att det blir klart snart.
hade egentligen en arbetsintervju på en nattklubb idag,
men jag avblåste den,
kände att jag inte skulle klara av att jobba heltid på en nattklubb.
det är bara att leta vidare, vilket känns väldigt tungt just nu.
but i will keep it up!

har fått min födelsedagspresent av jennifer i helgen också,
och jag är så glad och det var verkligen vad jag behövde.
presenten var; första säsongen av "i en annan del av köping".
TACK MIN VÄN!

5 kommentarer:

  1. Hej tjejen!! nu är det länge sen jag skrev! Men du ser ut att ha det fullt upp iallafall.. Det kommer att ordna sig med jobb de lovar jag dig. Du är så duktig så det kommer att vara många som vill anställa dig ska du se!
    Ha det bra kram Ida V

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det var längesen du kommenterade Ida! Jag hoppas verkligen det, även om allt är riktigt oklart just nu. Hur är det med dig?
    Kram, sköt om dig!

    SvaraRadera
  3. Förresten så tycker jag att du ska skaffa facebook så vi kan skriva där!

    SvaraRadera
  4. Nej bli int...
    Alla andra har så då ska jag inte ha!!! Men jag är lite sugen. Men med tanke på all tid jag lägger på att läsa allas bloggar så vet jag inte hur det skulle gå att ha facebook... Mia har lovat att hon ska fixa en när vi tar studenten (IGEN..)!!! Så du få vänta ett år. Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Det där var ifrån mig..-Ida V

    SvaraRadera