torsdag, september 17

slutar aldrig förvånas

haha, det här är ju så lustigt.

jag var ju ute och sökte lite jobb här i london,
men ansträngde mig aldrig särskilt mycket egentligen.
jag tänkte att när jag väl har bokat
resan till norge och bestämt mig för att flytta dit så kommer det ringa
någon och erbjuda mig ett jobb här i london.
så blev det också sååklart!

för någon vecka sedan var det en kvinna som haffade
mig på stan och frågade om hon fick ta kort på mig
för att hon var från en modellargentur.
jag skrattade mest åt hela grejen.
nu har dom ringt mig två gånger den här veckan och
sagt att de verkligen gillar min image och erbjudit mig jobb,
dock var det bara ett halvtidsjobb, så det skulle inte funka.
dom har aldrig riktigt förståt att jag ska flytta till norge,
idag tror jag att jag fick dom att förstå.

det verkade vara ett väldigt roligt jobb,
men nu har jag bestämt mig att jag ska flytta till norge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar