torsdag, oktober 22

eftersom jag har tystnadsplikt på jobbet på netcom,
kan jag inte berätta om mina lustiga samtal.
men det är inte varje dag man blir kallad könsord,
jag har iaf lärt mig hur man ska hantera telefonförsäljare
när dom ringer till mig, det är en sak som är säkert.

alla inledningsfraser går iaf på repeat,
och hindrar mig från sömn.
men imorgon har jag möte på mitt nya jobb,
och sedan jobbar jag på idrottsskolan.
jag ser fram emot det mycket,
det är verkligen en ren fröjd att jobba på idrottsskolan.
senare är det hemma match, så det är bra dag imorgon också!

men vänta nu, alla dagar nu är bra dagar.

4 kommentarer:

  1. jag känner igen mig där! jag testar också på att jobba som telefonsäljare just nu och när jag ska sova så drömmer jag om replikerna jag säger! haha, bra att jag inte är ensam! men vad har du fått för nytt jobb? :) ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Är så glad för dig johanna. Det vet du <3

    SvaraRadera
  3. gumman! fan vad jag saknar dig!

    Och, angående att hälsningsfrasen går på repeat, snart börjar du svara i din egna telefon och inleder med nåt härligt telefonförsäljar-knep :P

    här om dagen svarade jag i hem telefonen "hej och välkommen.. till.. westins"

    tur att jag inte sa park hotell men ändå :P

    puss och kram! <3

    SvaraRadera
  4. Kissekatt vad glad jag är att allt går bra för dig! Ge mig ett jobb och jag kommer dit på studs.

    Men snart får du faktiskt komma hem för en blixtvisit, en riktigt lång blixtvisit. Jag vill ju prata om London med dig och snusa in din norska lukt. PUSS!

    SvaraRadera