fredag, oktober 9

kom precis hem från anställningsintervjuen,
jag vet inte riktigt hur det gick, jag bara babblade och babblade.
men man verkar kunna tjäna ihop bra pengar där, KANON!
dom hade intervjuat folk hela veckan,
och idag skulle dom välja ut fyra stycken.
jag som trodde det var femton,
som det stod i annonsen.
så det känns lite tveksamt,
han kankse läste igenom mig att jag hatar telefonförsäljare,
eftersom jag råkade säga att jag tycker det är jobbigt när dom ringer mig ibland.

sen vet jag inte om jag klarar av att sitta och prata
i telefon med 10 stycken andra i samma rum
som också pratar i telefon,
jag som alltid stänger in mig i ett rum och
går runt och runt när jag pratar i telefon.

nu ska jag iväg och jobba på idrottsskolan, känns riktigt bra!
fint väder idag och jag har bara fyra tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar