onsdag, augusti 26

back in town

kan man känna sig äckligare än efter en hel resedag?
det är möjligt, men nu har jag duschat
så jag känner mig som en människa igen.
resan gick bra, fick sällskap till arlanda,
mycket bra, med sällskap går tiden fort.
när vi flög in över london flög vi över westminister,
det var häftigt, att se bigben,
london eye och tower bridge från ovan.
jag märkte att jag landat på engelsk mark igen,
på 30 minuter var det 5 gentemän som bar min väska.
jag såg hur förskräkt de såg ut
när de faktikst insåg hur tung den var,
när de skulle vara macho och bära med en hand.
blev också hatad en gång för min stora resväska,
menvafan, tror hon jag tyckte det var roligt
att släpa runt på den eller?

det är en väldig skillnad på attityden hos
karlarna och kvinnorna i detta land,
det är en sak som är säkert.

jag är så jäkla bra på att fota

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar