måndag, augusti 10

home sweet home

efter att ha landat i sverige så har jag hunnit med en hel del också,
bland annat träffa mina underbara vänner.

i fredags blev det en tur till frisören för att få bort
en stor del av håret som det engelska vattnet har nött ut,
så nu känns det fräschare,
sedan var jag såklart tvungen att ta en tur förbi
kvantum för att hälsa på ida, då kändes det skönt att vara hemma.

på lördagen tog jag och ida en tur till nyänget
för att ligga mesta delen i skuggan av solen,
av någon konstig anledning blev vi ändå väldigt brända.
fick iaf ett dopp i havet, fanns dock några mongobarn
som kastade lera på oss som förstörde den härliga sommarstämningen en del
men dom fick höra ett och annat dom.
efter det började kvällens bravader,
en picknik i världsklass med världsklassens människor,
sedan vidare till ett riktigt galej på tomas ledin,
det var riktigt ös och galet.
ett besök på olles hann vi också med och
sedan efterfest till 6 på morgonkvisten.

därav den sena lördagen blev söndagen rätt
lugn och avslutades i idas stuga och en tur med vattenskotern,
då kändes det att sommaren är här.
jag däckade senare på mia och magnus soffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar