söndag, juli 12

denna helg har varit en shoppinghelg minst sagt.
har varit på portobellomarket och hittade massa coola grejor,
som aupair har man dock inte råd med allt fint,
men några saker fick jag med mig.
ska åka dit igen om några veckor med min syster,
då kan jag köpa lite mer saker, mitt samvete mår bättre om jag sprider ut shoppingen.

sedan har jag varit på ikea idag, vilket resulterade i ännu mer shopping.
nu känns mitt rum lite mer personligt och mycket mysigt med mina röda detaljer.
förutom grejor till mitt rum så köpte jag också ballerinakex (ett paket är slut),
gräddsås och svensk vodka(vet egentligen inte varför riktigt).
det gillar jag med det här landet, alkohollagarna.
till lunch åt vi köttbullar, sås och potatis, det gillas!
resan hem behöver inte nämnas, haha.

imorgon blir det arbete och middag på nandos med brudar,
lovisa åker nämligen hem på torsdag, trist!
min helg har varit super, dock inte så utvilad!

1.linnea med vår underbara lunch.
2. klubben oceana vi var på i fredags, supercoolt ställe.

2 kommentarer: