tisdag, juli 7

regn och blixtar

det regnar och åskar här i london inatt, det är så mysigt att höra när jag ligger här uppe på vindsloftet och lyssnar på missli. sen blir jag samtidigt lite stolt för att jag kommit över min skräck för åskan jag hade som liten, varje dag är utvecklande!

i fredags var jag barnvakt åt "mina" barn, myste bara.
i lördags så var vi på "sweden on stage" i hampstead heath, såg missli, benny andersson, tommy körberg och helen sjöholm. var ett himla drag med svensk folkmusik och massa britter som dansade till friskis och svettis.
sedan åkte vi till camden och åt tescomat och gick till en supermysig pub där vi tillbringade kvällen.
i söndags så hade jag dejt med linnea, vi gick på den minst sagt avancerade resturangen "nandos", det var den roligaste resturangvistelsen på länge, haha.

imorgon ska jag och sara se iceage i 3D, det ska bli riktigt skoj!

2 kommentarer:

  1. Kunde inte låta bli att kolla om uppdateringen kommit in ;) Men nu är jag en och en halv timma sen, så vi hörs imorgon så jag får höra hur filmen var... Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh, MissLi! Jag är mäkta avundsjuk :D Nu är jag flitigare på att uppdatera. Men skriver bara en massa trams som vanligt. Men, du har något att vila ögonen på en liten stund iaf.
    Nej usch vad jag svamlar. Vi hörs imorn vetja!
    <3

    SvaraRadera