onsdag, juli 1

jag tänker hela tiden att "imorgon så ska jag skriva ett långt inlägg",
sen blir det aldrig av.
men det är för att det är så mycket jag håller på att fixa med,
när allt det är klart ska jag bli en bättre bloggare.

vi var ute i fulham i lördags iaf, var på någon pub som jag inte minns namnet på.
det var riktigt roligt och mysigt, och jag kankse har någon bild därifrån bara jag kan ta mig ork att kolla igenom kameran.

kanske blir några bilder imorgon då!
jag är för trött och slut på för att skriva här egentligen och vet inte varför jag gör det när jag tänker efter, är väl för att mina trogna kommentatorer mia och ida.v ska bli glada,
men imorgon ska jag försöka göra er ännu gladare.

cheers!

2 kommentarer:

  1. Huvudsaken du skriver nåt så blir vi glada ;)Var supertrött igår när ja kom hem så jag hade inte kraft att logga in igen men ikväll är jag nog inne om det inte blir massa åska... Kram kram

    SvaraRadera
  2. Mj: Jag vill se massor av bilder!!!

    SvaraRadera