fredag, juli 31

fru engström

jag fick besök av fru engström i afton,
vi åt lax och potatis, drack PIMM's, snacka strunt
och tog oss en tur till falkenberg på 9 minuter.
kommer helt klart sakna frun när jag är i sverige.

sara knegade på puben ikväll, så kunde inte komma på middag.
du är duktig som jobbar och sliter, men jag vill träffa dig också vettu.

nu måste jag sova för imorgon ska jag upp tidigt för att åka
och hämta upp mia på heathrow,
sen börjar många äventyr. ME LIKE!

fru engström med PIMM's

7 kommentarer:

  1. Nu har jag bestämt att du inte får åka till sverige!!haha jag ar allt för kul med dig herr Persson:D

    SvaraRadera
  2. Hej herrn! Tänkte bara skriva att jag inte alls är avundsjuk på Mia som är hos dig nu. För själv ska jag måsta jobba hela veckan lång... vilket känns toppen...NOT!! Hoppas iallafall att det gått bra för Mia att resa. Sen väntar jag på att hon ska skriva här på bloggen också. Och ta hand om er nu så att ni kommer hem snart, och ha så jätte skoj!! Det är ni värda. Ha satt över pengar på Mias konto nu. Kram på er båda! /Hon som sitter hemma i regnet och är lite smått avis på er där borta....

    SvaraRadera
  3. Vad grö ni tjejer? Vill ju veta vad ni gör för skoj! Då kan jag ju försöka fantisera lite här hemma i soffan, och drömma mig bort!!! Hur gick resan Mia? Kram Ida V

    SvaraRadera
  4. Hej igen... Ha ni roligt? /Gissa vem..

    SvaraRadera
  5. Hej Ida...:) vi lovar att du snart ska få en uppdatering, bara tiden och krafterna finns till det... maila gärna länkarna på det du var sugen på, vore jättebra, lättare så.. Detta är verkligen en plats för dig!!! tänk att du kunde suttit här i soffan mellan oss nu ;) kram kram

    SvaraRadera
  6. Hej Mia! VAd roligt att du hade skrivit!! Ja jag vill verkligen sitta där i soffan mellan er! hade vart grymt skoj! DU behöver verkligen inte köpa något så du vet det. Bara om du verkligen hittar något snyggt, ha inte kollat så noga på bilderna men det jag sett så var det mesta snyggt. Passa på att ha skoj nu. Sen kan jag ju alltid låna av dig så du behöver verkligen inte köpa något. Fatta att man bli alldeles yr av allt som finns, vill minnas att det var så. Kram på dig och tack för det fina mailet jag fick av dig! Hälsa Johanna också! / Ida V

    SvaraRadera