fredag, juni 19

.

jag har fått lite klagomål på att jag är en dålig uppdaterare.
men igår somnade jag klockan 8, för att jag var helt slut på.
och min förkylning blir aldrig bättre,
och jag ligger och väcker familjen genom att hosta!

det var kankse inte det mest intressantaste man kunde skriva när man just nu lever i london.
jag har det iaf jättebra, även om allt känns otroligt konstigt att man nu helt plötsligt lever i ett annat land. allt är så otroligt annorlunda, men på ett bra sätt. jag behöver lite omväxling.

även om jag saknar att få fira midsommar i Sverige med mina nära och kära så känns det okej, midsommar kommer alltid åter.

jag lovade en bild, så i all panik tog jag två såndära lite halvtråkiga naturbild över themsen och en gata i närheten. mamma och pappa kanske tycker det är roligt att se iaf, om jag har tur.

till vänster om themsen bor vi!

1 kommentar:

  1. Äntligen får man lite uppdatering här också :)
    Jättefina bilder, mer mer mer.... Nu tycker jag faktiskt att du får börja videoblogga som alla "stora" bloggare också ;)

    SvaraRadera