söndag, juni 21

första helgen

nu har jag tillbringat den första helgen i london.
och jag verkligen älskar det, speciellt richmond, där jag bor.
idag var jag på en promenad i 3 timmar,
och jag bara går och går och blir aldrig less för att det är så fint här.

var i kingston idag också, med linnea och shoppade lite,
och åt en god middag, den engelska maten är nästan bättre än svenska.
imorgon ska jag, linnea och sara gå ut i richmond på någon mysig pub vid themsen.
japp, det är pubar överallt här, i love it!

eftersom Mia gillade naturbilderna så ska jag bjuda på en till innan jag lägger mig och läser en bok som jag fick låna av min värdmamma, har redan fastnat i boken.

precis bredvid ham house bor jag.

3 kommentarer:

  1. Ser kanonfint ut, hoppas på att få se det med egna ögon snart ;)

    SvaraRadera
  2. hej gumman! du verkar trivas vilket är BRA! dock måste jag få komma och kolla själv och se hur du har det :) hur ser schemat ditt ut förresten? tänkte jobbar du hela veckan och hela dagar och helger eller hur är det? själv är jag fortfarande kvar i staterna och pressar ut det sista nu för jag kommer hem på tisdag.. Ta hand om dig <3 PUSS OCH KRAM!!! //westinarn

    SvaraRadera
  3. MAGDALENA GRAAF24 juni 2009 kl. 15:21

    JAG SAKNAR DIG MUMMUT!

    SvaraRadera