tisdag, juni 16

nu sitter jag på arlanda och har precis ätit.
konstigt nog så känner jag mig väldigt lugn,
när jag tänker på var jag är påväg så suger det till i magen.
men i övrigt så känns det bra.
jag sitter och kollar på alla mystiska människor och fantiserar ihop vad de har för privatliv.
jag älskar arlanda, att höra alla olika språk från olika hörn.

imorse när jag skulle vinka hejdå (jag säger hellre vi ses) så var det jobbigt, men det gick bra.
jag har världens roligaste och bästa vänner, och inte för att glömma min underbara familj.
jag vet att jag säger det ofta, men jag kommer inte sluta tjata om det.

jag ser flygplan lyfta en efter annat och det är då det suger till i magen,
när jag tänker på att jag snart sitter på ett av dom där planen.
men jag tror att det är ett lycko-sug i magen som jag känner, det är det.
nu ska jag springa till tax-free och shoppa.
jag bjuder också på en snuskig bild på mig från arlanda för att jag ska bli en bra uppdaterare.

1 kommentar:

  1. DEN ÄR INTE SNUSKIG, DEN ÄR SNYGG! Keep up the good work och uppdatera med sådana här snygga bilder varje dag!!

    SvaraRadera