onsdag, juni 17

is living in london

jag ska fatta mig kort, för jag borde sova nu.
men jag är alltså framme i richmond,
och jag måste säga att jag redan är lite smått kär.
staden är underbar, och imorgon ska jag utforska den.
alla nya intryck gör mig snurrig,
och det suger i örat för att jag inte kan få bort locket.
jag tar varje dag som den kommer och
försöker att inte tänka på det som finns hemma,
för nu ska jag verkligen ut på äventyr.

jag får undebara sms hela tiden av mina älskade,
men kan inte svara för det kostar svinigt mycket.
men imorgon är jag nog inne på datorn, älskar er!

ska försöka ge er en bild imorgon av stället, men jag ger er en studentbild så länge för att dom är så underbara.

2 kommentarer:

  1. Så roligt att höra att du redan har fått bra intryck, nu kan jag fortsätta med mitt läsande ett tag till innan sängen kallar. Kram på dig syster!

    SvaraRadera
  2. fan vad skönt att höra gumman! Uppdatera meera /jenna

    SvaraRadera