måndag, juni 1

jag har haft en helt perfekt helg.

fredag:
20 minuters lektion och lämna in det absolut sista arbetet.
riktig askalas party hos kullan.
ös på plattan med bra musik, tror jag det var?
hamburgeätning hos en randomkille, eller var han det Jenny? He He
åkte hem med mamma när hon åkte från jobbet 5, jag älskar kvällen & natten!

lördag:
åkte till syster i holmen, vi och magnus for ut till kläppaudden med picknick. STEK!
grillning och tupplur.

söndag:
STEK i holmen
middag för älskade mor
chill hela kvällen för jag har ju INGA LÄXOR!

LIVET STEKER och jag ska kolla på kameran om jag har några bilder,
tror att fotograferingen slutade vid 11 någon gång på fredagen, det ångrar jag!

1 kommentar:

  1. Kul att du kunde vara här en hel helg mitt i allt festande :) TOppenväder fick vi ju också!

    SvaraRadera