fredag, juni 26

det händer så mycket grejor och finns så lite tid,
att jag blir en dålig uppdaterare.

men jag ska göra en kort sammanfattning;
måndag; pubrunda med sara och linnea som slutade som något annat än en pubrunda.
tisdag; middag med mina svenska kalasvänner.
onsdag; hård arbetsdag.
torsdag; picknik i kew garden med linnea och "hennes" pojkar, samt besök hos dom.

jag mår iaf bra, efter att ha virrat bort mig i kvarteren för att hitta affären för att köpa massor av godsaker, jag hittade affären och hittade tillslut också vägen tillbaka, även om det absolut inte var samma väg som den rätta. men om man inte provar nya vägar så lär man sig inte något, tror det är mitt motto just nu faktiskt!

lite gott och blandat bilder;
hepp, funkar inte. bilderna kommer imorgon.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en bra dag! Hörs kanske ikväll.... Kram kram

    SvaraRadera